Tuesday, October 12, 2010

pHotO adDiCteD

HELLO READERS

long time no update this blog coz busy giler dgn assignment and perkara-perkara yang memeningkan kepala. tapi walau ape-ape pun aku tetap akan berkongsi dengan korang semua photo-photo yang di snap oleh tangan kidal aku ni. menulis tak kidal tapi bile bab pegang camera jadi kidal lak . ajaib-ajaib.

semakin menjadi photo addict

photo addict x per ... jgn drug addict ... tapi da gak org ckp aku ni cam drug addict sbb badan aku yg kurus ... tapi lantak korang lar ... yang penting ak addicted pada photo jer bukan drug okay ...

baru-baru ni aku join photography club outing kat taman botanical penang. disebabkan aku ditugaskan untuk menjadi subjek untuk di shoot pada hari itu maka x dapat lar aku nak belajar sedikit sebanyak tentang photography ni. so photo-photo yang akan aku tunjuk kat korang ni tak lar bagus sangat. sekadar menggunakan mata dan sedikit skill yang membe-membe ajar utk snap photo-photo tu. korang jangan komen lebih-lebih nanti aku nangis... hahahahahaha! x lar.. bagus juga korang komen (-) sebab mungkin boleh mengajar aku untuk lebih baik selepas ni .

sambil mendengar lagu feveret aku the echoes kali pertama, terasa nyaman giler sbb kat lua pun tgh hujan. menaip sambil melihat jam sebab cume tinggal 30 minit saje lagi utuk pergi ke lokasi pengambaran. argghhhhh!!! malas giler.
ok2 lar ... korang terus scroll ke bawah n tgk lar hasil kerja mata , tangan kidal dan sony alfa 390
aku nih ... nak chau g mandi !!!

bye pepps




scroll lagi lar ....



haaaa... tu dier... jgn KUTUK lebih2 .... :[



ni photo yang diambil ketika aidilfitri yang lalu


hanya tinggal sejarah
kerusi arwah atok yang dibuat sendiri
masih kukuh dan masih digunakan
rindu atok


photo ni di ambil di halaman rumah sape ntah kat kampung
aku pun tak kenal kowt
sebab rumah atok dah tak pasang pelita sejak dier meninggalkan kami


photo ni pun bukan di ambil kat rumah atok
tapi kat rumah orang sebelah
santan diambil tempurung dibiarkan
amalkan kitar semula tempurung okay
membazir campak rata-rata



suasana pagi ramadhan di taman sutera kajang


kursus yang paling aku minat
penerbitan audio/radio

gambar seterusnya ni aku snap masa ramadhan yang lepas
lokasinya di Georgetown Penang
lensa camera aku halakan pada setiap subjek yang menarik perhatian aku
ntah ape yang aku dapat
nak tau scroll lagi kebawah ..............

scroll


scroll


scroll




scroll









yang ni x terlibat masa kat georgetown
ni aku snap lepas balik dari georgetown tu .... wink wink !




photo ni paling menarik perhatian aku
bukan yang kat atas ni... kat bawah lagi ni...
selesai berbuka puasa kat kfc komtar walk
datang seekor kupu2 hinggap kat pinggan, maybe dier pun pengemar kfc kowt
lantas aku capai camera n prappppppp

taddaaaaaaaaaaa!!!!






ni lar hasilnya
confius samada kupu-kupu ni betul-betul sporting atau kaki dier melekat kat pinggan
yang penuh dengan sos nih ...
ahhhh!! biar lar yg penting aku dapat snap body dier yg sexy nih ...
hohohoho !!



end


p/s : akan diupdate lagi ... tunggu .......................:)

regards,
alamigraphy

9 comments:

  1. kudos to u! amazing pictures and moments....keep it up! *winks* likeeeee it 10x...:)

    ReplyDelete
  2. thanks mak ngah my loyal reader ... hahaha :)

    ReplyDelete
  3. min..one more thing....kuih bangkit yg ditangkap tu menyelerakan la...nice to see nice to eat...hehehehh!

    ReplyDelete
  4. hahaha ... amin pun x sempat mkn kuih bangkit tu ... dah habis raya ase rugi lak ... :)

    ReplyDelete
  5. sedap kuih bangkit tu..even not really my fav..but i still eat it when I'm in Perak...kuih wajib ok? but nice bro..a touch of traditional....

    ReplyDelete
  6. yup..kuih tradisional perak..sedap..tp x leh mkn byk..sbb nk reserve space tuk tart..:p

    ReplyDelete
  7. lawa2 shoot..keep up the gud work bro...mmg cun..

    ReplyDelete
  8. thanks bro ... leh share2 photo n ilmu ... bro punya photo mesti gempaq ... :)

    ReplyDelete
  9. Nice bro, bila nak invite aku jd model hg..

    ReplyDelete